Followers

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 2, 2010

kahkahkah...

hahahahahaahahahaahaah.......hr ni aku rase cm nk gelak je..........tak pe la....apa2 pon aku tak kesah pon.....lalalaal....mesti korg kata aku giler kan????kehkehkeh.........aduiiiiii!!!!!!!!!!!!!lawak tol........TAPIIIIII.................................ada aku kesah??????sori nek lori maaaa........

mlm ni aku ingt nak rest2 je....tbe2 plak pg nih aku rasa bek aku g tngok org men futsal.......lalalalaalaala......tak jauh pon dr umah aku tu.......

citer pasal smlm plak....ada ke patut dah kul 6.30 pusat tusyen tu call gtau bukan aja sejarah tapi kne aja geografi......adeyhhh la.....seb bek geog je.....aja dak form 1,2 n 3........bek2 je budak2 tu....yg best ngaja budak form 2.....ada respon....yg form 3 pon best gak.......tapi form 2 tu kelaka......die nk aku aja dorg lg next week......heheheeh......LETIH tapi aku enjoy ngaja dorg.........aku suke ngaja.....mybe sebab tu kot aku boleh tahan.....lalalala.....memng letih.....balik dr keje kne bergegas trus g pusat tusyen....tak sempat nk rehat pon.......mlm je dpt rehat.....org tak leh nk paham aku....memng dr dulu lg org tak penah nk paham aku....pastu nk aku paham dorg......SORRY r beb....tak mungkin aku nk paham tuk u all......ahahahaha........

k r beb.....aku nk smbung wat keje aku nih......daaa~~~~~

2 comments:

_SoFfi^rAsHiD_ said...

kata kat sapa?

dEe NaDiA said...

sape2 jek yg makan cili n die la yg trse pedasnye.....