Followers

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 23, 2010

23/04/2010-->>JuMaAt

hehehehe......smlm aku bercuti....tak sehat le ktekan.....hr nih pon tak sehat sgt lg....batuk2 lg nih....tp tak pe la...ubat dah pon amik....dah la g klinik tak dpt MC just dpt time slip je....adoiiii....tp tak pe la...nk wat cmne......skrg nih bukan senang nk dpt MC gov nih....hr nih kembali bekerja balik.....waaaa......sok dah cuti....

Tp pg2 sok aku nk kne g ngaja tusyen plak...kali nih setiap minggu aku kne ngaja tusyen hr sabtu....aja math plak...tp sekolah rendah je....senang je....huhuhuhu....tingat plak zaman dok ngaja adik aku sendiri.....hahahaa...cyan gak kat adik aku tu....asyik kne marah je ngn aku...mne tak nye,sume nk harap aku tlg jwbkan tuk die.....sok 2jam aku kne ngaja....private...parents dak nih tak nk cekgu yg berbeza2 ngaja anak die....so aku je la yg nk kne aja budak2 tu.....hehehe

weekend nih aku tak wat ap2 kot...adussss!!!bosan gile beb....duit tarak.....terpakse la ngadap TV kat umah je.....gaji next week bru dpt kot......waaaaaaaaaaa.........................bosannye weekend nihhh..............

2 comments:

_SoFfi^rAsHiD_ said...

mengajaq jgn CENGEI sgt...hahahaha...jdlah cikgu yang baik hati waakakakaka

dEe NaDiA said...

eleh....ni cekgu yg bek maaa.....hahaha