Followers

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 4, 2010

Merepek

lme dah tak updatekan???hehe...mklumla weekend je dok umah...mls nk g cc...smlm plak aku kat umah lg....sebulan tak balik umah...sbnrnye aku tak de mood nk taip dlm blog nih....ntah r....aku dah mls nk update....lg pon blog nih tuk suke2 aku je...hehehe.....mcm bnyk je bende yg nk citer...tp sume mcm tak kua je dlm otak....kang taip yg ntah pape je....huhuhuh.....tak pe la kan....sape la aku ni kan???tol tak.....smlm dah sampai surat PTPTN kat umah...nk kne byr duit PTPTN plak....aduhh!!!bile la nk dpt keje tetap nih.....tak tentu hala je skang nih.....

emmmm...tbe2 plak aku terasa nk mintak maaf kat sume org....andai kata aku penah sakitkan hati korg ke,aku tersakit hati ngn korg ke or apa2 je la....aku nk mintak maaf ek....n kepada yg berkenaan, semoga berjaya dunia akhirat n bahagia ngn kehidupan yg akan mendatang.....aku mcm dah malas nk pikir sume masalah yg ada skang nih.....pergilah masalah dari hidup aku........tinggalkan aku tanpa ada masalah.......waaaaa~~~~

aku harap korg tak de yg berdendam ngn aku ek...0 - 0....okeh???k la....kang kalo truskan lg teruk aku merepek kang......k daaa~~~

2 comments:

Anonymous said...

heyh...don't runaway from your problem...we create the problem...we solve it..ok fren??

dEe NaDiA said...

kalo tak nk???emmmm....