Followers

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 13, 2011

Owhhh.....TIDAKKK!!!

Emmm........dah lama tak update blog nih.....tadi baru je abis satu paper exam.......

mak aihhh!!!!rasa cam tak mampu je aku nk teruskan master nih.....

sakit kepala aku nihh....memang betol2 kene kuat semangat la kalo nak sambung stdy......

dengan keje nye nak pikir.....blaja lg.....assignment lg....tusyen budak sek ren lg.......

macam nk meletop pon ada ni.....tapi tak pe la....pikir pulangan masa depan lagi besar.....

terus bersemangat balik aku nk abiskan stdy nih.....bukan lama lg dah pon.....

lg setahun je dah abis....



insyaAllah.....semoga Allah permudahkan urusanku nanti....Aminnn....


minggu depan ada satu lagi paper....(Perancangan Ekonomi Lanjutan)

lg seminggu plak ada paper (Mikroekonomi)


2 2 paper susah....memang kene fokus betol2 tuk 2 paper nih....

coz aku rasa cam teruk je result aku tuk paper tadi....waaaaaa

betapa takutnya aku.......

nak kene maintain je result tu.....


lepas call mak td, then mak kata balik la umah dulu....

huhuhu....tenangkan pikiran tuk exam lg satu paper.....


Go Go Ima.......boleh buat punye.....!!!!

No comments: