Followers

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 15, 2010

WeEkEnD aT BrOgA hIlL

Selamat pagi sume.....hye!!!
Pagi nih sje je nk update ckit blog nih.....kang lme plak tak update jd bersawang plak kang....
heheheeh....
Okeh, berbalik pada tajuk kat atas tu....semalam, aku mendaki bukit ngn my love n my fwens also....
dah lme tak buat aktiviti cmni...
menarik!!aku memng suke aktiviti2 mencabar cmni...
so, kat bwh ni aku msukkan ckit gmbr ktorg kat sne ye....


Kami yg pergi sume dlm 6 org...2 org drpd yg pergi nih dah bnyk kali daki bukit nih...
kami yg tak penah pergi nih memng mencbr laa....
hahahaha....smpai lnguh2 kaki aku nih.....
aku nk msukkan lg gmbr yg berkaitan.....



Ktorg turun bwh balik dlm kul 8.30 pg dah gerak turun...huhuhu...
Gayat seyh......aku takut giler time nk turun....
Cyan my love coz kne sengat ngn lebah....
tak reti dok diam....
ade plak g tepuknye lebah kat tengkok tu...apa lg...kne sengat laa...
nseb bek tak la teruk sgt....
smpai je kat bwh, kami singgah jap minum air kelapa 100 plus...
pandai tol cina tu amik untung....MAHAL kot dorg jual...
tapi tak pe la....aku dah tak larat sgt....
mcm nk kejang je kaki nih....hehehe
degil tak wat regangan dlu sblm naek....hahahaah...
Then, ktorg rancang g mandi sungai terus....
Afiq yg lead....so die ajak ktorg g Batang Si...eh!tol ke tak ler ejaan die...ghehee
cantek tmpt nih...tak kotor cm kat sg tekala....
best la...air dalam ckit....
nk berendam tu memng syok abis ler....
berendam tak hingat dunia....smpai kecut....hahahah...
apa2 pon memng terbaek la smlm.....
huhuhu......korg g la bukit Broga tu....
memng best....hehehe

2 comments:

Farah Hanim said...

best :)

dEe NaDiA said...

ghehehe...memng sgt best...mcm nk naek lg je....