Followers

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 8, 2010

time rehatkan otak jap

fuhhh!!!....sejuk tol hr nih....cam nk beku je....hr nih aku dtg opis lmbt ckit...seb tak kne drive...malas tol nk drive skang nih...hehehe....sori ek baby(kononnye die cute ler)..hahaha....kebetulan plak umah yg aku sewa tu tak de air plak...dr semalam kul9pm smpai pg td tak de air lg....hampeh jek...seb bek aku teringat kolej aku kat ukm tu....so aku pon g la tumpang mandi kat c2 ngn dak umah aku....ktorg sume exstudent ukm gak...heheeh....kalo di ikutkan memng aku dah jd student ukm balik...06 julai 2010 aku kne daftar kat PPS....tp aku terpaksa tangguh dlu pengajian aku nih dlu sbb nk kne settlekan keje kat opis nih yang lum abis...so awal tahun depan aku sambung master la...

smlm sanggup aku melayan citer titanic tu....sdeyh tol citer tu.....smpai menangis2 kot.....hehehe....kul 2 lbeyh aku tido....ada plak org tu cyap kata nk tgk bola kul2.30 konon...alih2 die yg terlelap....heheh...tgk jap je...tu la...nk tgk sgt jerman die men...kan dah kalah...hikhikhik....brazil pon dah kalah....awk kne sokong spain kot nih....hehehe....

minggu ni n minggu lepas best sgt....bestfren aku dah keje kat cyber....jodoh persahabatan ktorg memng kuat tol.....cmne jarang jumpe pon pasti akhirnye dok dkt gak....cm kat ukm dlu kan nad???hehee...alih2 awk dpt dok keris mas gak....1 blog plak tu....thanks nad coz jd member kte yg paling best....sonok dpt kenal ngn awk....

2 hr lepas ada seseorg yg dah lme tak jumpe ajak aku kua mkn breakfast....terkejut gak aku...ingtkan die salah anta...upenye memng msg tu tuk aku pon....bukan aku tak nk cntct die...tp aku segan ngn die...yela sape la aku skang nih buat family die....best sgt hr tu....thanks "akak"....terasa sonoknye kalo ada akak seniri....aku hargai sgt sbb die still nk kwn ngn aku....n die ckp die pon tak de adik pempuan....thanks lg skli ye "akak"....jasamu akan ku kenang smpai bile2...nnti ada masa kte blnje akak plak ye....hope tak de mslh ngn org len ye....tak de niat len just mmbr ngn "akak" tu....sbb dr dlu lg aku memng sygkan die mcm adik-beradik aku.....tingin sgt nk ada kakak seniri......sbbkan aku tak de kakak, so aku wat yg terbaek tuk adik2 aku....semoga dorg gembira ada kakak mcm aku nih....hehehe.....sayang kamu semua.....

p/s: kpd yg rasa sy mengganggu korg,harap korg jgn tuduh sy ye...sbb sy pon memng tak de mse nk tau psl korg....nk buka email sndri pon jarang2...ni kan plak nk "kobek2" org len pnye....apa2 pon bende nih dah clear....so hope lepas nih tak de prob lg....okeh.....daaaaa!!!!

No comments: