Followers

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 26, 2010

letih dan penat + tak de suare.....

aduhhh......letih tol....baru pas abis latihan koir.....nk kne wat persembahan tuk Hari bersama Dato KP(ketua pengarah)....kne nyanyi lagu wajib merangkap lagu NEGARAKU,MAJU SEJAHTERA dan MALAYSIA 1....and tambahan lagu sampingan Untukmu MALAYSIA dan NYALAKAN TEKAD.....sepatutnye ada 1 lg lagu tapi terpakse di tangguhkan tuk hari bersama KP next month plak....kihkihkih.....yg kelaka nye aku plak yg dipilih olh pengarah bhgn aku tuk jd ketua kumpulan koir nih...huhuhuh...asal la die tak pilih org len je....adeyhhhh.....

emmmm....mlm ni aku akan berangkat pulang ke kg halaman wif my best fren kt opis nih...QUYYUM.....hehehe.....die ada exam as PENOLONG PENDAFTAR kat UiTM kat sri iskandar tu....kebetulan dekat je ngn umah aku....so die pon mntk la tumpang tido umah aku....kihkihkih....seb la umah aku dekat ngn c2......bestnye die dah dpt panggilan tuk test....aku bru sekali je dpt panggil test....tu pon kat seberang perai Penang....as PEGAWAI TADBIR....mcm tak dpt je test tu...huhuhu....senyap je.....aku tunggu gak panggilan interview die plak.....huuuuu

okeh la kawan2....nnti hr isnin aku crte lg ek???okeh......bye.....selamat bercuti(weekend).......

No comments: